Automatizált e-mail marketing

 

Egy rendszer, ami felkelti a látogatód érdeklődését, adatot gyűjt róla és elküldi az ajánlatodat az érdeklődőknek. Itt kezdődik az automatizált marketing, egy ilyen komplett stratégia nélkül ma már szinte elképzelhetetlen sikeresen eladni online.

Automatizált megoldások

Önműködő ütemezett megoldások, amivel lehetséges például:

  • viselkedés alapján szegmentált üzenetek küldése;
  • automatikus e-mail küldés az alapján, hogy mit nézett meg leendő ügyfeled a weboldaladon;
  • termék ajánlás érdeklődés alapján;
  • e-mail sorozatok létrehozása attól függően, hogy olvassák, kattintják-e a leveleidet;
  • Sőt bármilyen adatot beilleszthetsz a hírleveledbe, legyen az egyszerűen a feliratkozó neve, de akár a születési dátuma, vagy bármilyen más adat.

A/B tesztek

Teszteljük melyik kép, gomb szín vagy más elem működik a legjobban a hírlevedben és a nyertes variációt küldjük ki. Például így: tegyük fel, hogy van 1000 feliratkozód. Két variációt készítünk a hírleveledre, amit kiküldünk 100 feliratkozónak. Amelyik jobban teljesít, azt küldjük ki mindenkinek.

Fejlett analitika

Összekötjük webshopod, weboldalad a hírlevél küldő rendszerrel, így pontosan elemezheted mennyi konverziót (bevételt) hozott a hírleveled. De ez az adat nem csak erre jó. Például, akár listákat is létrehozhatsz a tipikusan egyik termékedet vásárlókról.

Lista szegmentálás

Mennyivel lenne hatékonyabb az e-mail marketinged, ha tudnál például azokról listát készíteni, akik egy konkrét termékedet, vagy szolgáltatásodat nézték meg a weboldaladon? Például kiküldesz egy hírlevelet, ahol két szolgáltatásodat vagy termékedet ajánlod. Ezután kapsz egy listát azokról, akik valamelyikre kattintottak. Konkrét e-mail címekkel. Legközelebb tudod, hogy nekik mit ajánlj.

Intelligens popup technológia

 

Az OptiMonk lehetővé teszi, hogy az oldaladon a megfelelő pontokon és a megfelelő időpontokban gyors, keresőbarát ajánlatokat jeleníts meg. Ezek – szemben a valódi popupokkal – nem nyitnak meg egy új ablakot, nem zavarják a felhasználót és nem tilthatóak a böngésző által.

Példák, mire használhatod ezt a technológiát:

Kilépési szándék figyelés

Az OptiMonk figyeli a felhasználó viselkedését, és ha úgy látja, hogy ő vásárlás (vagy feliratkozás) nélkül szeretne távozni, akkor az optimális pillanatban megmutatja neki az általad meghatározott speciális ajánlatot egy Intelligens Popup formájában – legyen az kedvezmény, egy termék vagy egy ingyenes tanulmány.

Elhagyott kosár megmentése

Az OptiMonk segít a vásárlást félbehagyók egy részét még valós időben megmenteni: egy azonnali, speciális ajánlatot kommunikálhatsz azok felé, akik amúgy félbehagyták volna a vásárlást.

Személyre szabott kommunikáció

Lehetséges más üzenetet beállítani annak, aki korábban már látta a weboldalad, vagy feliratkozott egy kampányodra. Gondolj bele, milyen lehetőségek nyílnak meg, ha másként szólítasz meg valakit a weboldaladon, ha tudod, hogy már olvassa a hírleveled.

STRATÉGIAI PARTNEREINK:

Optimonk
Mailchimp
MediaCenter
OMA
Google
WordPress