Magyarországon, több mint 4 millió ember elérhető és máshol nem elérhető pontossággal célozható a Facebookon. Tudtad, hogy a Facebook hirdetési rendszere alapvető változásokon ment keresztül az elmúlt évben? Ezek a változások az Adwords hirdetési rendszerével egyenrangú versenytárssá emelték a Facebookot.

Jelenleg érthetetlenül kevés cég használja vagy használja jól a facebook hirdetési rendszert. A legtöbben csak like-okban és megosztásokban gondolkodnak.

Komoly versenyelőnyhöz juthatsz, ha kihasználod a Facebook nyújtotta új lehetőségeket, mint:

  • remarketing, amivel az oldalad korábbi látogatóit eléred a hirdetéseiddel a Facebookon;
  • retargeting, megcélozhatod például a hírlevél feliratkozóidat;
  • a hasonló közönségre való célzással, ahol a Facebook segít meghatározni a számodra releváns célközönséget az általad megadott adatok alapján;
  • újfajta ajánlatok létrehozása, amit még nagyon kevesen használnak ma Magyarországon.

Kérj ajánlatot és segítünk eligazodni a Facebook hirdetések világában!