Szeretnél egy olyan honlapot, amely egyből megfogja a látogatót?

Egy olyat, mely méltó a vállalkozásodhoz és minden paraméterében megfelel a modern kor követelményeinek?

A megoldás a WordPress! A WordPress keretrendszer a világ legelterjettebb CMS rendszere, közel 75 millió weboldal használja. Ennyi felhasználó nem tévedhet! Mi évek óta foglalkozunk WordPress alapú honlapok készítésével, így tökéletesen ismerjük a lehetőségek széles tárházát.

Hogyan dolgozunk?

  • WordPress alapokon: Legyen szó honlapról, webshopról vagy akár ezek kombinációjáról, mi, a WP-honlapszerkesztésnél tudjuk, hogy a WordPress a megoldás kulcsa. Hiszünk a WordPress reszponzív, sokoldalú, letisztult és testreszabható rendszerében és referenciáink, illetve eddigi tapasztalataink minket igazolnak.
  • Nem neked, hanem veled: A szokásos honlapszerkesztési szolgáltatáson kívül nem csupán elkészítjük, hanem gyakorlati tippekkel, ötletekkel látunk el annak kapcsán, hogy hogyan működheted hatékonyan a honlapodat.
  • Üzleti fókusszal: Ha hallottál az OMA-ról vagy esetleg már tanultál is ott, akkor biztosan tudod, hogy egy sikeres üzletnek az egyik legfőbb alappillére egy jó honlap. Egy olyan weboldal, mely informatív, jól strukturált, szépen megszerkesztett és felhasználóbarát.
  • Teljeskörűen: Tapasztalataink alapján az online marketinged akkor a leghatékonyabb, ha egy kézben, szervezetten működik. Google Adwords minősített szakértőink és a webfejlesztőink egy csapatként dolgoznak a Te üzleti sikereidért.

A WordPress néhány előnye:

  • Kiemelkedően felhasználóbarát kezelő felülettel rendelkezik.
  • Minden oldal, amit készítünk reszponzív megjelenéssel rendelkezik (alkalmazkodik a mérete, ahhoz az eszközhöz, amin éppen nézed).
  • A WordPress-t szereti a Google. mert alapvetően keresőbarát felépítéssel rendelkezik, és rengeteg funkciója segít téged ebben.
  • A WordPress-t folyamatosan fejlesztik, és ez neked semmibe sem kerül, ingyenesen megkapsz minden újítást.
  • Teljesen magyar nyelvű admin felülettel rendelkezik, ha elboldogulsz az Excel vagy a Word programokkal, ez a felület sem fog kihívást jelenteni.

Jelmondatunk: Honlapkészítés egyszerűen, gyorsan és sikeresen!

1. Látványterv elkészítése

A mai vizuális fókuszú világban elengedhetetlen, hogy a céged profi megjelenéssel rendelkezzen, ezzel esetenként akár kitűnve a konkurensek közül is. A közös munka során mi azonban nem csupán a megjelenésre, hanem a funkcionalitásra is nagy hangsúlyt fektetünk.

2. Kivitelezés

A látványterv alapján elkészítjük a háttérben a tesztoldalt, ami mobilbarát és SEO-barát kialakítással rendelkezik – Google Analytics és Search Console integráció; sitemap kialakítása; főoldal és aloldalak meta leírásainak kitöltése az általad megadott szöveggel.

3. Átadás / Oktatás

A weboldal átadása után bemutatjuk az admin felületet 1 órás konzultáció keretében telefonon vagy skype-on. Ezenkívül pdf használati útmutatót is mellékelünk igény esetén.

Kérj ajánlatot most!

Név*

Email cím*

Telefonszám*

Megjegyzés: Kérjük írd le minél részletesebben a funkciókat, amiket az oldal tartalmazzon (pl.: slider, űrlap, kérdőív, hírlevél feliratkozás, blog, galéria, referenciák, chat, online foglalási rendszer, lecke alapú rendszer)

Elfogadom az Adatkezelési tájékoztatót*

TIPP

Ha folyamatosan jó helyen szeretnél szerepelni a Google keresőjében, akkor folyamatos munkára van szükség. A weboldalad tartalmát és az oldaladra mutató linkeket tudatosan kell bővíteni, változtatni.
A keresőoptimalizálás sikerességét befolyásoló legjellemzőbb tényezők:
  • a domain neved kora.
  • a kiválasztott kulcsszavak körül kialakult verseny.
  • az oldal állapota illetve, hogy milyen szinten van összekötve a Google egyéb szolgáltatásaival.
  • Az oldaladra mutató linkek száma és minősége.

A keresőoptimalizálás mérőszáma egyre inkább a google keresőjéből érkező látogatók számának növekedése, és nem pedig a találati listán való helyezés. Ez azért van, mert a Google személyre szabja a találati listát és a keresési előzményed függvényében a számodra releváns oldalakat előnyben részesíti. Tehát mindenki más rangsort lát. Vagyis, ha keresőoptimalizálással bízol meg valakit, ne csak a keresőben elért rangsort figyeld és ellenőrizd, hanem kísérd figyelemmel a forgalomnövekedést is a Google Analytics-ben.